• Nueva Junta Directiva de la Asociación Española de Microfinanzas

2nd European Microfinance Day - Event in Brussels - Thursday 27 October - from 2 PM to 5.30 PM

The purpose of this central event in Brussels will be threefold:

To collect and report on the events that EMN and MFC members organised the previous week across the continent on the occasion of the EMD.

To introduce the report on the findings of the EMN-MFC Overview Survey on the Microfinance sector in Europe 2014-15

To analyse the current possibilities for financing the non-financial services offered by the MF sector and to explore alternatives at EU level

More than 100 representatives are expected to participate in the event including individuals from the European Microfinance sector, EU representatives and individuals from other social development sectors in Europe.

more info

El Índice Multidimensional de Inclusión Financiera MIFI

BBVA Research ha desarrollado uno de los índices globales más completos para medir los avances de Inclusión Financiera.

El Índice Multidimensional de la Inclusión Financiera (MIFI) puede ser usado para comparar niveles de inclusión financiera a través de las economías y a lo largo del tiempo y permite realizar una comparativa mundial para cerca de 140 países.

Leer noticia

Acceso al MIFI (pdf)

Nueva Junta Directiva de la Asociación Española de Microfinanzas

Enhorabuena a los nuevos miembros de la Junta Directiva de la Asociación